BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 20 January 2012

MeNgApA KaU tAK MeMbALaS CiNtAkU?*ade aku kesah*

Assalamualaikumm..semua....


ape perasaan korangg bile some one tolakk cinta korang?? mestii rase berasapp je hati neyh.
kan?kan?huhu, sebenorrnyer, aku tibe2 teringat kelas BM ari uh.
CIkgu Sauyah: Macam mane kite nak terima takdir (kalau kecewa dalam percintaan)? okay, Aida jawab .
Aku:dalam hati*kenapa aku, nak jwb ape neyh?aku pun saje suruh cikgu repeat soalan.tapi ckgu x repeat, saje jee,xpelah.sob3*...bangun la aku dari kerusi... 
aku pun kate lah, kalau cinta kita tak dibalas, mungkin akan ade laki yang lebih baek , alim, dan yang sesuai dgn kite. dengan jantung dup dap nyer.. sabo je la.huhu.


sebab tuh aku saje nak tuleh entry neyh.
lagi pun , pasal lagu Pujaan Hati by Kangen Band uh.hehe.
Hope korang dapat la terima pndpt aku neyh. 


 kalauu ade yang salah dngn ape yang aku ckp, mohon maap dan tolong tunjukkan ape yg slah,
terima kasehh :]]..
okaylah, terima la lagu iney :-







Assalamualaikummmm....
Salam ber Ukhuwahhh semua...


Selamat Harii Raya Cina~~~ :]]

 
COPYRIGHT BY AIDA OTHMAN .