BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 16 March 2012

Antara keluarga dan kawan-kawan*yang mane satu*

Ape kabo semua?? aku keliruu betoii la..ape yang harus aku lakukan? kalo kome jadi aku, kome pilih yang mane?? msty kome x paham kan ape yang aku tgh buntukann neyh,,
cam nieh la citer nyer..besok patot nye kawan2x aku ajak pi karnivl UPU dekat kuale, tapi dalam mase yang sama, parent aku ajak pi kenduri2 area tepeng neyh hah...masalah nyer skg, aku nak pi karnival UPU uh..kos dpt jumpe kawan2x..kalo kome jadi aku pun msty nak pi jumpe kawan2x kan??tapi dlm aty rase bersalah dengan parent kan?kan? baek kome angguk cepat :( ..... tapi bagaimana????
macam mane aku nak ckp dengan mak aku neyh?????uh la masalahhh nyer skg...
sape yang volunteer naak ckp an mak akuu????put your hands up...
parah....parah....mcm neyh..........
sape yang boleh tolong aku neyh....cepat!!!!huuuuuuuu.........
homework xciap agy....mamposs cm neyh...*macam tak biase pulak*
ermmm.......Hanya Pada Nya aku bersserahhhhhh :(((.....................


sebagaii penutupp nyerrr,
kite mesti redha dengan dugaan hidupp.........
iye dok???? hehe .....


okay lah.....
nak close entry neyh.....


Selamat Malam .....


       ^_^

0 comments:

 
COPYRIGHT BY AIDA OTHMAN .