BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 16 March 2012

Antara keluarga dan kawan-kawan*yang mane satu*

Ape kabo semua?? aku keliruu betoii la..ape yang harus aku lakukan? kalo kome jadi aku, kome pilih yang mane?? msty kome x paham kan ape yang aku tgh buntukann neyh,,
cam nieh la citer nyer..besok patot nye kawan2x aku ajak pi karnivl UPU dekat kuale, tapi dalam mase yang sama, parent aku ajak pi kenduri2 area tepeng neyh hah...masalah nyer skg, aku nak pi karnival UPU uh..kos dpt jumpe kawan2x..kalo kome jadi aku pun msty nak pi jumpe kawan2x kan??tapi dlm aty rase bersalah dengan parent kan?kan? baek kome angguk cepat :( ..... tapi bagaimana????
macam mane aku nak ckp dengan mak aku neyh?????uh la masalahhh nyer skg...
sape yang volunteer naak ckp an mak akuu????put your hands up...
parah....parah....mcm neyh..........
sape yang boleh tolong aku neyh....cepat!!!!huuuuuuuu.........
homework xciap agy....mamposs cm neyh...*macam tak biase pulak*
ermmm.......Hanya Pada Nya aku bersserahhhhhh :(((.....................


sebagaii penutupp nyerrr,
kite mesti redha dengan dugaan hidupp.........
iye dok???? hehe .....


okay lah.....
nak close entry neyh.....


Selamat Malam .....


       ^_^

Tuesday, 13 March 2012

Syok jumpe kawan lame*teringat zaman dulu-dulu*

Halloo..ape kabo semua?? moga2 sehad2 belaka cm aku ni hah!! haha... 
hari ini juz nak share citer pasal kawn2 lame2 ku.....hehe...
cm ni cter ni bermula... aku memang x sangka la bole jumpe ramai kawn2 lame skola rendah neyh. 
aku pergi la tuisyen sbjek kimia kol 5.30 kat psat tsyen uh.sebelom akuu masok uh.. punyer la ramai dalam uh.. dalam haty aku ni dok dup dap dup dap je la.. rase segan je nak masok...tapi xkan xnak masok plak kan.. so, masok je la..jenoh usha tempat nak dok mane...dapat pulak tempat yang kene lalo laluan sempit..aku dalam haty hanya mampu berdoa la supaya muat aku lalo kat situ. klo x maloo la akuu..haha..
tengah aku lalo uh.. tibe2 dengo orang gelak..macam kurang ajar kan*ckp dlm haty je*...tapi muat kot aku lalo situh..x langgr ape2 pon..siyes!!haha.
aku jumpe ame la kawan lame akuu..antara nye..ayu, diyana, dianatun, adila,balqis....ame agy ase nyer..tapi kenpa la aku senyap je jumpe dme??cm ape aje la..nyesall kejap...huhu..mst deme kate aku ney x msra plak..xnak la cm uh..tpi nak uat cmne..xde topik nak ckp..so, baek diam je kan??haha...
yang aku pelik nyerr lagi....kemana lah hilang kawan baek aku neyh..?? mira n shirahh? selaloo nyer deme la ajak aku keluarr ke mane2...pelik bin ajaibb neh..aku ade uat slahh kah?hope, xdelahhh...
asai aku ase nak pi umah dme..msty hujan....macm....macmm la....hope2, diorang sehad2 belaka je la....

aku rase sampaii situh je la entry aku kalii neyh...orang kata, kita mestilah hargai kawan2 kita sementara mereka masih ade...iye dok??kang kalo berpisah kan sedih...huhu....

*Sahabat yang baik di sisi Allah adalah sahabat yang berbuat baik kepada sahabatnya*

sebagaii penutupp nyer..marilah kita same2...berlari2...menjadi sahabat yang baik dan menggapaii redha Nya....Amin..

Salam Ukhuwahh darii hamba Allah :))


Gudnyte~~~




 
COPYRIGHT BY AIDA OTHMAN .